A folyamatos változások miatt nem lehet egy konkrét listát készíteni ezzel kapcsolatban. A Google AdWords árak alakulását rengeteg tényező befolyásolhatja. A kívánt siker érdekében mind a két félnek részt kell vennie a keresőoptimalizálásban, valamilyen formában. A megrendelők jól tudják, hogy a célközönségüknek mire van igénye, tisztában vannak a termékeik minőségével.
Ezeknek az adatoknak a tudatában a szakemberek kifinomult elemzést és pontos statisztikákat tudnak végezni, amivel már könnyebben behatárolhatóak lesznek a Google AdWords árak.
Ezzel a módszerrel kialakíthatóak olyan árajánlatok, amelyek mind a két félnek kedvezőek lesznek. Amennyiben úgy döntünk, hogy befektetünk a keresőoptimalizálásba, akkor tudatában kell lennünk annak a ténynek, hogy a befektetett összeg megtérülése akár egy évbe is beletelhet. Természetesen, ez nem minden esetben vesz ennyi időt igénybe.
Előfordul, hogy csak néhány hónap, és a Google AdWords árak már meg is térülnek. A stratégia kialakítását bízzuk nyugodtan az erre szakosodott szakemberekre.